Onze diensten
Bimpact richt zich op gebruikers én hun organisaties waarop we impact willen maken.
Gebruikers
Voor jouw dagelijks gebruik bieden wij BIM-modelleurs en inhoudelijke adviseurs softwaredemo’s, e-learning, helpdesk, opleidingen aan.
Organisatie
Voor jouw organisatie brengen we de voordelen én consequenties in kaart die het gebruik van onze software in zich heeft. We bespreken interactief de bestaande situatie, kansen en potentiële impact. Daarna presenteren we beknopt en gestructureerd een plan van aanpak voor de implementatie.
Beschikbare ondersteuning
Helpcenter
Lees veel gestelde gebruikersvragen en onze antwoorden. We hebben ze ingedeeld naar volgorde van gebruik. We actualiseren de artikelen regelmatig, als er onderwerpen missen vernemen we ze graag!
E-learning
Onze e-learning is opgebouwd uit verschillende opeenvolgende modules. Modules bevatten één of meer filmpjes. Alle premiumlicentie functionaliteit wordt behandeld. Over updates informeren we je vanzelf.
Helpdesk
De helpdesk is per e-mail bereikbaar en wordt bemand door ervaren bouwkundigen met gedegen Revit kennis. De helpdesk ondersteunt je bij IT-technische issues en toepassing van de tools in projecten.
In company trainingen
We bieden ook in company trainingen aan. De meerwaarde hiervan is tweeledig: deelnemers nemen volledig geconcentreerd aan de opleiding deel en collega’s vormen binnen de organisatie een gebruikersgroep voor onderlinge raad en daad.
Consultancy
Het gebruik van onze tools kan procesmatige- of organisatorische vraagstukken opleveren. Graag gaan we in gesprek om zo het vraagstuk, de mogelijke behoefte en een passende oplossing te bepalen.
Vragen over onze diensten?
Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder!